ERKEK ARKADAŞIMA NE HEDİYE ALABİLİRİM?

Günlük hayatta insanların birbirlerine sorduğu ve çözüm bulamadığı bir konu üzerinden konuşalım istedim bugün ERKEK ARKADAŞIMA NE HEDİYE ALABİLİRİM?.Ve hep karşılaştığımız cevap J kız olsa bir sürü hediye alınır  ama erkeğe çok zor. Arkadaşlar burada yanlış bir olgu var bence erkeğe hediye almak her zaman daha kolaydır. NEDEN?. Çünkü erkeklerin hediyeye bakış açısı bayanlar gibi değildir. Onlar için düşünülmek sevildiğini bilmek hatırlanmak ve bunu küçük bir hediye ile taçlandırmak yeterlidir.  Elbetteki siz diyeceksiniz yine de olacak bir hediye iyi olacak karşı tarafı etkileyecek falan bende zaten bu konuda size yardımcı olacağım. Öncelikle normal klasik tarzdan yürüyelim eğer yeterli limitiniz varsa,zenginseniz yada ben sevgilim için paraya acımam diyorsanız erkekği gösteren belli şeyler vardır;kaliteli bir saat, kaliteli bir ayakkabı, yaz ise kaliteli bir gözlük,çalışansa  kıravat ,kol düğmesi ve kemer,kösteklisaat yada klasik bir cüzdan. Birde normal olanlar futbolu seviyorsa kombine (paso),takımının forması,yada ayakkabısı.


Benim bunlara gücüm yetmez ben cüz i rakamlar düşünüyorum derseniz; fiyatı uygun cüzdan,saat,anahtarlık,teşbih,parfüm,bardak,bileklik,çakmak,tabaka falan çözümlenir.

Diyorsanız  sen ne düşünüyorsun; arkadaşlar ben her zaman marjinallikten yanayım basitliğe karşıyım olmayacak, düşünülmeyecek farklı olacak elbette buna birkaç örnek vereceğim ama bu emin olun sizin bulduğunuz olmalı ve karşı tarafı etkileyip şaşırtmalıyız ki önem konusunda zirve olsun.

Örnek  verecek olursak; güzel uzaktan kumandalı bir araba, bir ps olabilir ,kitap şeklinde albüm olur yada fotolarınızla dolu bir takvim ama en güzeli yaratıcılığınızı konuşturacağınız kendiniz yaptığınız bir şey en güzeli.
Lakin ben özel güne inanmıyorum sevgiliyi yada sevdiğimiz insanları her daim hatırlayıp küçük hediyeler almaktan yanayım yada yanında olmak onu sevdiğimizi hissettirmek kırmamak üzmemek en güzeli diye düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

çok uluslu şirketler

2007-2008 krizi

KALKINMAYI ETKİLEYEN FAKTÖRLER